Kikker

Vanmiddag eindelijk zon en meteen waren de kikkers paraat in Winkelsbroek. Ze vergastten me op een geweldig kwaakconcert.  Met zijn allen zaten ze op een hoopje in 't midden van de vijver. En maar kwaken. Gelukkig had ik mijn verrekijker bij me. (Nu ja, wie trekt er de natuur in zonder ?) Ik telde 90 kikkerkopjes boven het wateroppervlak.  Met mijn telelens dan maar een zo goed mogelijke foto proberen te nemen. Ze staan er natuurlijk niet allemaal op, maar het geeft je toch al een idee. Toch weer een mooie ervaring, de moeite om het er hier even over te hebben.

Reactie schrijven

Commentaren: 0

De meest recente fotoreeksen vind je onder de tab 'recent', met als nieuwste  een reeks over de Lofoten in de winter ; een fotoreis met Anne van Passel. Iets ouder een reeks over Schotland, de Noordwestelijke Highlands. Een reis die ik maakte met About Argyll.  Verder ook een fotoverslag van  Bulgarije.  Daar beleefde ik een week natuurfotografie met reisleider Frank Terstappen (www.frankterstappen.com) bij Ludo Goossens, een Vlaamse natuurfotograaf die daar een vakantiehuis bezit in Kostandenets, op 40 km van de Roemeense grens. (www.ludogoossens.be)