Mus

Toen ik deze avond mijn tuin inkeek, tegen een ondergaande zon in, mooi verlicht dus, zag ik een meikever vliegen onder de kruin van mijn kastanjeboom. Ik was niet de enige die het gezien had.  Een koppel mussen die in de houtmijt zaten zetten de achtervolging in. Met succes. Na enkele wendingen had een van hen de meikever in de vlucht te pakken.  Smakelijk musje !

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    willy duvel (woensdag, 28 mei 2014 12:04)

    Hier ook al een paar gezien ! Mooi Groetjes

De meest recente fotoreeksen vind je onder de tab 'recent', met als nieuwste  een reeks over de Lofoten in de winter ; een fotoreis met Anne van Passel. Iets ouder een reeks over Schotland, de Noordwestelijke Highlands. Een reis die ik maakte met About Argyll.  Verder ook een fotoverslag van  Bulgarije.  Daar beleefde ik een week natuurfotografie met reisleider Frank Terstappen (www.frankterstappen.com) bij Ludo Goossens, een Vlaamse natuurfotograaf die daar een vakantiehuis bezit in Kostandenets, op 40 km van de Roemeense grens. (www.ludogoossens.be)